2010年11月16日星期二

倪安东 Sorry That I Loved You

另一个星光踢馆魔王倪安东
帅气的外型触动人心的嗓音
 有些人就是有这一种感染力




詞:倪安東Anthony Neely 、Skot Suyama
曲:Skot Suyama
中譯:陶晶瑩
 
For all of the times that I tried for your smile  曾經我總是試著討妳歡心
For making you think that I was worth the while  好讓妳認為我就是真命天子
So your love love love love love would be mine  那麼我就能贏得妳的愛

For sending you flowers and holding your hand  送妳鮮花牽妳的手
That no one was there to take a stand  沒有人阻止我們
But then love love love made us blind  但是愛情終究讓我們盲目

And I'm so sorry that I hurt you  對不起我傷害了妳
Sorry that I fell through  對不起我搞砸了
Sorry I was falling in love with you   對不起我愛上了妳
I'm sorry that it came true but sorry doesn't turn back time 很抱歉它發生了但道歉也不能讓時光倒流
For all that I have done to you  所有我對妳做的事
I wish that I could make it right  我希望可以補償
So sorry that I loved you  對不起我曾經那樣愛妳
Sorry that I needed you   對不起我曾經那麼地需要妳
Sorry that I held you tight  對不起我曾緊緊擁著妳

And I'm so sorry for..   而且我還要道歉的是
Making you love me and saying goodbye  讓妳愛上我卻必須說再見
For being the one that taught you how to cry  還有 我居然教會了妳 什麼是哭泣
It was love love love and it passed us by  愛情真的來過 但它又悄悄溜走

For giving you every thing that you dreamed  很抱歉我曾給妳夢想的一切
For taking it back when I fled the scene  卻又在我逃離後全部拿走
Sorry love, for wasting your time   抱歉 我的愛 因為我浪費了妳的青春

And I'm so sorry that I hurt you  對不起我傷害了妳
Sorry that I fell through   對不起我搞砸了
Sorry I was falling in love with you   對不起我愛上了妳
I'm sorry that it came true but sorry doesn't turn back time 
很抱歉惡夢成真但再多的道歉也改變不了什麼
For all that I have done to you   所有我對妳做的事
I wish that I could make it right  我希望可以補償
So sorry that I loved you   對不起我曾經那樣愛妳
Sorry that I needed you   對不起我曾經那麼地需要妳
Sorry that I held you tight   對不起我曾緊緊擁著妳

An apology now after all of this time  經過了這麼久
Won't make any difference tonight    一句抱歉並不能改變什麼
But I'm hoping "im sorry" will open your mind   但我真心希望 這句抱歉能打開妳的心房
To love love love love in your life   好讓妳在未來還能繼續去愛